Dagens Tema
• HMS
• Lover og regler
• Reklamasjon/garanti
• Etikk
• Inkluderende arbeidsliv
• 3 partsamarbeid
Læreplanmål:
Mål: 5. Utforske og presentere hva det innebærer å respektere og forstå ulike kulturer, og ta hensyn til dette i møte med kolleger, kunder og andre samarbeidspartnere
Mål: 11. Følgje retningslinjer, lovverk og bruke lokalt handlingsrom i behandling av reklamasjon og klager
Mål: 16. Reflektere over bedriftens etiske retningslinjer og verdier og følge disse i ulike arbeidssituasjoner
Mål: 17. Arbeide etter regelverk og avtaler som regulerer arbeidsforholdet i faget, og gjøre rede for arbeidsgiverens og arbeidstakerens plikter og rettigheter
Mål: 19. Utforske og presentere områder og regelverk innenfor helse, miljø og sikkerhet og gjøre rede for bedriftens tiltak, egen rolle og mulighet til å medvirke
Mål: 18. Reflektere over hvilke krav og forventninger som stilles til et likeverdig og inkluderende arbeidsliv i salgsbransjen
Alle temaene er viktige i forberedelsen til fagprøven.
Det vil komme innkalling i fagbrev.io når det nærmer seg kurset.
Ta med PC/Mac.
Det serveres kaffe/te
Kursholder: Unni Korstad Hammer